Målning av dusch, ideer?

DarkInNight

Trådstartare
Håller som bäst på att måla om i duschen.
Grundfärgen är vit. Och nu står jag och funderar på hur jag ska måla snygga mönster. Vi hade från början tänkt något svart mönster, men jag är villrådig HUR.

Någon som har snygga bilder på dusch/badrum med vit bakgrund, även andra färger än svart kan fungera!
 
Sv: Målning av dusch, ideer?

Vad använder du för sorts färg? (min dusch har en grymt hemsk våtrumstapet, undrar om man kan måla på den?)
 
Sv: Målning av dusch, ideer?

Jag har använt mig av vanlig grundfärg, och sedan en lackfärg. Enl en guide jag hittade på internet, det återstår att se om det håller.

Jag har kakel i min dusch, men har våtrumstapet i övriga rummet, som jag funderar på att måla om också, när tid finns,...
 

Liknande trådar

Hemmet Jag vill göra om lite av mitt möblemang i samband med flytt. Jag inspireras bland annat av inlägg i grupper som Återbruka mera och...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 281
Senast: Klara
·
Hemmet Vi måste måla om huset. Sambon gillar gult som vi har idag men med ljusare foder. Jag gillar grågrönt med vita foder.. Kan även tänka...
2
Svar
22
· Visningar
1 661
Senast: super
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 160
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp