Mamma-ridbyxor!?

B

**BORTTAGEN**

Såg i ett reportage från någon mässa att det ska finnas ridbyxor i mamma-modell. Är det någon som vet var de finns att få tag i? Eller har erfarenhet... Är det bara gummisnodd i de vanliga brallorna som gäller när bebismagen börjar växa, eller?
 
jag tycker att d e rätt fantastiskt att klädtillverkarna ÄNTILIGEN har kommit på att tjejer som rider oxå blir med barn...
 
Jag ville bara säga att jag håller med dig!!! :) men det tog ju ett tag för dom... :(
 
joo...
kan man antaga att d e "gubbar" som sitter och bestämmer?? :confused:
 
Jag hade sådan tur att jag fick plats i ett par i stl 38 med mage(normalt 32-34) men jag funderade oxå över detta under den perioden..
 

Liknande trådar

Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
429
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 178
Senast: iNHALE
·
Utrustning Behöver få lite tankar från er andra. Har haft min häst i några år nu, varje vinter får han mindre slav/små sår på haserna (har varierat...
Svar
3
· Visningar
270
Senast: sweep
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 373
Senast: Buongusto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp