Mammas nya vovve

B

BlondisStajna

Min mamma får snart hem sin lilla valp Joy, det är en Pyrenéer, nu är den 5 veckor, vi får åka och hämta hem lilla sötnosen den 14/5. Längtar. Har varit ner och häsat på den en gång tidigare. Om ni gåt in på denna sida http://biphome.spray.se/anderss.lars/ och klickar på "valpkullar" då är det "valp 3 vit hane" som är den vovven som mamma får hem!!!! :love:
 
Jaaaaa visst är han.... :love: Pga av att hennes 2 andra vovvar gått bort nyligen så är nu hennes Bernersenner ganska ledsen, så då var det bara att skaffa sig en ny. Hon har tidigare haft en Golden Retriver och en Leonberger. (Golden dog av tumörer och Leonbegen tog dom bort pga åldern.) :cry: Hoppas den nya gör Bernisen glad igen!!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 822
Senast: Nota
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 899
Senast: Hedinn
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 132
Senast: Migo
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 355

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp