Man biten av krokodil (Utbruten från Vad gör vi den CIV (104))

Jag tror det är ont om privata bad och så misstänker jag att medfångarna kommer insisterar på isoleringscell, i första hand för herr krokodil men om det inte fungerar för sig själv.

Givetvis får man inte hålla djur isolerade.
Menar du att de inte vill vara ute på rastgården ihop med krokodilen? Äta i matsalen av.. jag menar med den eller utföra någon form av aktivitet samtidigt som den? Inte ok bemötande!
 
Menar du att de inte vill vara ute på rastgården ihop med krokodilen? Äta i matsalen av.. jag menar med den eller utföra någon form av aktivitet samtidigt som den? Inte ok bemötande!
Nej, tyvärr får jag medge att just mot krokodiler så har jag en viss önskan om att hålla distans.

En och annan krokodil i våra fängelser kanske kan ge en preventiv effekt när det gäller brott.
 
:angel::angel::angel:
Screenshot_20190823-200514_Chrome.jpg
 
När vi var på zoo i Amsterdam var det ett litet barn som ramlade i vattnet hos leoparden. Föräldrarna hade lyft upp ungen, typ ett två år gammal, på stenmuren runt hägnet och höll inte koll. Barnet trillade i vattnet innan föräldrarna reagerade. De lyckades fiska upp sitt barn, men usch vad otäckt det var!
Det var nät mot själva leoparden men ändå..
 
De?
Det är väl medias beskrivning av sällskapet vi talar om? Går ju dessutom att googla.
Knappast något ungdomsgäng ute efter spänning i tillvaron.
Ja jag har svårt att tänka mig att män i åldern 70 till 80 år som det har verkat vara har haft något fylleslag, skålat med spindlar och krokodilar, erbjudit djuren kräftskivehattar och tagit selfie med dem osv. Här verkar det vara något mer städat och lugnt med tal. Men vad vet jag, är ju kvinna som bara är 39 och dricker inte alkohol alls, så jag kanske har fördomar.....
 
Ja jag har svårt att tänka mig att män i åldern 70 till 80 år som det har verkat vara har haft något fylleslag, skålat med spindlar och krokodilar, erbjudit djuren kräftskivehattar och tagit selfie med dem osv. Här verkar det vara något mer städat och lugnt med tal. Men vad vet jag, är ju kvinna som bara är 39 och dricker inte alkohol alls, så jag kanske har fördomar.....

I de lugnaste vatten... :sneaky: :D
 
Oavsett ålder så känns alkohol i närheten av dessa djur lite ... Eh, obetänksamt? :rofl:
Som synes i det aktuella fallet :angel::laugh:
 
Att sticka in armen över skyddsglaset med tanke på hur högt de kan hoppa så spelar det ingen roll om alkohol är inblandat eller inte, lite Darwin Awards över det hela. ;)
Jag hoppas lite grann att det var alkoholen som fick honom att obetänksamt sticka in armen dock :cautious: annars har jag gett upp om mänskligheten :rofl:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 357
Senast: Grazing
·
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 426
Senast: Lobelia
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 288
Senast: Shaggy
·
Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 967
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 10
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp