Bukefalos 28 år!

Man ska ha tur ibland

Status
Stängd för vidare inlägg.
Två dagar efter att avtalet var skrivet och handpenningen lagd kom det ut en annons på blocket på en exakt likadan båt som våran förutom att den hade vinge oclså. Priset var 75.000kr mindre än vi begärde O_o. Desperat nåt eller? Varför annars dumpa priset så?
Några skillnader är att botten inte var blästrad och behandlad, akterspegeln inte förstärkt (behövs på de flesta av den här modellen), motorerna inte i samma mintkondition samt att den inte hade, den av min mans så eminent konstruerade, dubbelsängen fram :up:

Mindre tur hade dottern i tisdags då hon red i stället för mig. Jo hon fick ju sitta på sin bästa Zetra, men hon tappade telefonen på väg till ridhuset och fick den nedtrampad i leran av en häst. Så nu har skärmen fina spindelnätssprickor. Tur den är försäkrad.

Jag har ju också sprickor i skärmen på min (dotterns gamla) och häromdagen skar jag mig på skärmen. När FN ska nya jobbmobilerna komma :mad:. Vi började ju i januari???????

April, maj är fullspäckat. Klubbtävlingar, planera föreläsning med Ryttarinspiration, HLR, Fritidsmässa, Lokaltävlingar, funktionärsutbildning, hjälpa nya kassören komma in i jobbet OCH bygga båt så vi har något åka med i sommar. Behöver inte känna mig sysslolös i alla fall :cool:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp