manchesterridbyxor

P

popeye

Tänkte köpa ett par nya ridbyxor, främst då i manchester för jag tycker de är lite varmare mot hösten och den kommande vintern.
Vill ha ett par i bra kvalité, priset spelar inte så stor roll. Men jag vill ha ett par där skoningen är bra, har hört vissa säga att skoningen blir noppig, stel eller "tygaktig". Vilket märke rekommenderar ni, eller något par som ni direkt avråder från?
 
Finns Victor Hugo manchesterridbyxor "royal cord".
Vet ingenting om dessa, men har ett par vanliga knäskodda
ifrån Victor Hugo som jag hittills är mycket nöjd med, sköna och verkar va av bra kvalité. Vet även de som har helskodda Eurostar samt Pikeur i manchester (vet ej modell) och som är mycket nöjda med sina ridbyxor, dessa är ju kända
för att vara av mycket bra kvalité.
 
Hej! Jag har ett par manchesterridbyxor från Eurostar. Dom håller super, och skoningen är fin efter tvätt. (Går att tvätta med vanligt tvättmedel.) :)
 
Jag har två par från Eurostar.
Underbara!
Ena paret är helskodda, har haft i flera år, men som håller jättebra, och skoningen är mjuk och skön.
Dom helskodda kostade nog runt 1200 tror jag, o de halvskodda några hundra mindre.
 
Jag har ett par drako som jag verkligen är nöjd med. De är helskodda med riktigt skinn och hur sköna som helst.

/ sandra :bump:
 
Victor Hugo Royal Cord är mkt fina! :love: Har två par! ;)
Kostar drygt 1000 kr!

Nirak
 
Jag har ett par i manchester ifrån Eurostar, modell Sarah. Helt suveräna
 
Golden dress är helt underbara...har haft mina 2par i hur många år som helst känns de som och dom är fortfarande inte nämnvärt slitna. :)
 
har haft eurostar-SUPERBRA dyra,men värda varenda krona (hade de i sex år)
har schumacher nu-SUPERBRA de med,värda pengarna de oxå än så länge har bara haft de två säsonger,så jag vet inte om de håller lika bra som E.S,men de verkar lovande
 
Har ett par manchesterridbyxor från hööks. jättesköna, men dock bara med tygskodda knän och sadelskärning...lite halt ibland... :crazy:...märke också nu att de är ganska tunna, särskilt på kvällen då det börjar bli lite kyligare...mn de är jättemjuka och sköna, men jag har troligen lite lustig kroppsform, för alla mina brallor e lagom långa i benen mn grymt stora i låren och baken :o...skaulle behöva krympa d ett nr i tvätten :smirk:...men jag tycker att de är jättesköna, mjuka och så, men man får inge vidare grepp me d i sadeln och lite mer sommarridbyxor tycker jag. De kosttar 430 kr ungefär.
Kram//Horsen! :D
 
Sv: manchesterridbyxor

hej skulle du kunna skicka bild på byxorna? och vilken storlek är dom i?
 
Sv: manchesterridbyxor

Hade ett par Drako, skodda med riktigt skinn. Helt super till utseende och passform och har hållit i sex år drygt (håller än, men lite slitna).. Kan helt klart rekommenderas!
 
Sv: manchesterridbyxor

shit va gamla trådar folk hittar. Hur som haver köpte jag ett par eurostar som jag är/var jättenöjd med. Men nu rider jag inte ens längre så ;)
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har ett par stövlar av den här modellen som kan berätta om de är nöjda eller inte? Jag har gått ner en del i vikt de...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: Ketrawzc
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 556
Senast: Hedinn
·
Utrustning Vilka ridbyxor har ni, och varför gillar ni dem? Är det några ni absolut vill avråda från? Jag har haft samma par i väldigt många år...
14 15 16
Svar
313
· Visningar
26 739
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp