Många frågor om Seven Games

Cattis_E

Trådstartare
1. Vet ni någonstans där jag kan läsa om seven games på nätet? Eller vill ni förklara kärnan i dessa "lekar" för mig?
2. Vad tycker ni om seven games?
3. Ni som gillar eller ogillar det varför gör ni det?
4. Ni som gillar/ogillar dem ser ni något negativt/positivt med att använda dem i olika situationer? Eller är ni helt övertygade om att det är bra/dåligt oavsett häst och situation?
 
1. vet ej adressen, vet att de finns. skulle ändå vlija rekommendera en tränare att visa och förklara, då det är mycket lättare när man kan visa...
2.jag tycker de är bra och använder mig bla av dom.
3. Det jag gillar är att det "tvingar en" :o att ha tålamod i önskningarna, öka trycket långsamt. det är också väldigt tydliga och "lätta" :angel: övningar...
det jag inte gillar är att det gör att många går ut och "tränar" NH och sedan när de kört lekarna så hanterar de sin häst som vanligt igen... :confused:
4. är inte tillräckligt erfaren för att svara på den frågan känner jag...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 627
Senast: Hellhound
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 245
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 558
Senast: Lobelia
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 847
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp