Många frågor om Seven Games

Cattis_E

Trådstartare
1. Vet ni någonstans där jag kan läsa om seven games på nätet? Eller vill ni förklara kärnan i dessa "lekar" för mig?
2. Vad tycker ni om seven games?
3. Ni som gillar eller ogillar det varför gör ni det?
4. Ni som gillar/ogillar dem ser ni något negativt/positivt med att använda dem i olika situationer? Eller är ni helt övertygade om att det är bra/dåligt oavsett häst och situation?
 
1. vet ej adressen, vet att de finns. skulle ändå vlija rekommendera en tränare att visa och förklara, då det är mycket lättare när man kan visa...
2.jag tycker de är bra och använder mig bla av dom.
3. Det jag gillar är att det "tvingar en" :o att ha tålamod i önskningarna, öka trycket långsamt. det är också väldigt tydliga och "lätta" :angel: övningar...
det jag inte gillar är att det gör att många går ut och "tränar" NH och sedan när de kört lekarna så hanterar de sin häst som vanligt igen... :confused:
4. är inte tillräckligt erfaren för att svara på den frågan känner jag...
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
12 13 14
Svar
268
· Visningar
8 320
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 408
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
33 587
Senast: Hedinn
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
20 635
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp