mango och granatäpple

chiara

Trådstartare
I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa recept :)
 
Sv: mango och granatäpple

Granatäpple är gott i sallad tycker jag, antingen med nån grönsallad, eller en citrussallad med röd+vit grapefrukt, lite hallon och blåbär samt granatäpple.

Mango klarar jag inte av, så inga tips där.
 
Sv: mango och granatäpple

I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa recept :)
Det där är så goda frukter att de ska ätas som de är tycker jag.
gulan
 
Sv: mango och granatäpple

Mango är helt underbart att äta som den är!
Annars är ju fruktsallad gott :)
 
Sv: mango och granatäpple

Jag tror aldrig jag gjort ngt med granatäpple faktiskt..brukar aldrig köpa det. Mango brukar jag ha i kycklinggryta annars :-)
 
Sv: mango och granatäpple

Ja mango är supergott, man får passa sig för bautakärnan i mitten bara ;)
 
Sv: mango och granatäpple

Jag sitter just nu med kvarg, mango och granatäpple. Så gott, och oförskämt enkelt!
 
Sv: mango och granatäpple

skar du då granatäpplet i skivor eller tärningar eller?
 

Liknande trådar

Mat Har hamstrat på mig en massa lammfärs och funderar på vad jag ska laga. Biffar är gott, men jag lagar gärna annat också. Hjälp mig...
Svar
15
· Visningar
535
Senast: hastflicka
·
Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
313
Senast: sthu
·
Relationer Våra grannar är världens snällaste. Nästan för snälla. De ställer alltid upp när vi ber om en tjänst. Det brukar kunna vara saker som...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
7 820
Senast: Seaside
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 328
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp