mango och granatäpple

chiara

Trådstartare
I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa recept :)
 
Sv: mango och granatäpple

Granatäpple är gott i sallad tycker jag, antingen med nån grönsallad, eller en citrussallad med röd+vit grapefrukt, lite hallon och blåbär samt granatäpple.

Mango klarar jag inte av, så inga tips där.
 
Sv: mango och granatäpple

I mitt kylskåp finns två st mango samt två st granatäpplen. Vad ska jag göra med dom? Tillsammans eller var för sig. Fram med dina bästa recept :)
Det där är så goda frukter att de ska ätas som de är tycker jag.
gulan
 
Sv: mango och granatäpple

Mango är helt underbart att äta som den är!
Annars är ju fruktsallad gott :)
 
Sv: mango och granatäpple

Jag tror aldrig jag gjort ngt med granatäpple faktiskt..brukar aldrig köpa det. Mango brukar jag ha i kycklinggryta annars :-)
 
Sv: mango och granatäpple

Ja mango är supergott, man får passa sig för bautakärnan i mitten bara ;)
 
Sv: mango och granatäpple

Jag sitter just nu med kvarg, mango och granatäpple. Så gott, och oförskämt enkelt!
 
Sv: mango och granatäpple

skar du då granatäpplet i skivor eller tärningar eller?
 

Liknande trådar

Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 275
Senast: Cattis_E
·
Mat Har hamstrat på mig en massa lammfärs och funderar på vad jag ska laga. Biffar är gott, men jag lagar gärna annat också. Hjälp mig...
Svar
15
· Visningar
535
Senast: hastflicka
·
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
8 9 10
Svar
195
· Visningar
5 819
Mat Jag ska göra köttbullar till jul. De brukar bli bra när jag kör mitt gamla vanliga "tager vad jag haver" och geggar ihop. Men nu tänkte...
Svar
3
· Visningar
316
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp