Manliga sångare

Mirre

Trådstartare
Sambon frågade mig vem som var den snyggaste sångaren.
Konstaterade att jag inte kom på en enda manlig sångare, bara kvinnliga :p
Så hjälp mig. (jo Ricky Martin men han är inte snygg)
 
Sv: Manliga sångare

Darin, Danny, Måns Zelmerlöv, Erik Segerstedt mfl. Finns en väldig massa om man kollar alla band som finns :) (Och nej, jag tycker inte att alla ovan är helt fantastiskt snygga, men smaken är som baken;))
 
Sv: Manliga sångare

Robbie Williams!
Är väl egentligen inte en tiopoängare, men han har ju sådan utstrålning att han blir en riktig tiopoängare.

Själv har jag varit knäsvag för denna man sedan jag blev tonåring...
Wyclef+Jean.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Manliga sångare

Brolle,Nick Carter (backstreet boys) och Robban i Takida och Stiftelsen är ju inte fy skam att kolla på :love:
 
Sv: Manliga sångare

ERIC SAADE!! Nä skoja haha!
Men jag tycker att Enrique Iglesias är rätt snygg, helt för gammal för mig men ändå snygg!
 
Sv: Manliga sångare

Personligen är jag väldigt förtjust i Gustav Wood (obs! akustiskt låtframträdande då han gör sig bättre där än på bild). Skriver fantastiskt fina texter också.

Jared Leto - Förutom när han förbereder sig inför en extrem filmroll...
Alex Turner?
Brendon Urie

Och tycka vad man vill om pojkband, men Zayn Malik är inte ful, om än kanske lammkött för vissa här på forumet. :o

Edit: är inte Johnny Depp lite musikalisk av sig också?
 
Senast ändrad:
Sv: Manliga sångare

Haha jag fick just bevisat för mig att jag ska krypa tillbaka till senior. Jag har inte en aning om vem någon av de ni nämt är utom Nick Carter o Jared Leto...
 
Sv: Manliga sångare

Till Lindemann, Serj Tankian, Tim Minchin.

Kanske inte skönheter i traditionell bemärkelse, men män med karisma :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Pratar just nu med ledsen och besviken bonusdotter som återigen blivit nekad hjälp av sjukvården. Hon är 17 år och har mest troligt...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
7 981
Senast: soom
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 029
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 954
Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 134
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp