Bukefalos 28 år!

mapp-problem

jos

Trådstartare
håller på att sortera massa filer på min dator, men varje gång jag gjort en ändring (skapat ny mapp, bytt namn, flyttat fil osv) måste jag uppdatera för att ändringen ska synas. vad är det som är fel, hur åtgärdar jag det?
 
Sv: mapp-problem

Till att börja med: Har du ett tvådelat explorer-fönster med mappar på vänstersidan och innehållet i markerad mapp på högersidan? Eller bara mappar och filer i ett enda fönster med kanske någon slags meny till vänster? Eller ser det ut på något helt annat sätt?
 
Sv: mapp-problem

Det låter lite skumt. Har ingen idé just nu i alla fall. Återkommer om jag kommer på nåt.
 

Liknande trådar

Tjatter Kära Buke! Finns det någon vänlig själ här som eventuellt kan hjälpa mig med en uppgift i skolan. Kursen är webbutveckling 1, så...
Svar
4
· Visningar
565
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
  • Artikel
Dagbok Jag ältar ALLT! Konstant! Just nu är det att jag slarvade med att säkerhetskopiera min externa hårddisk och allt jag har jobbat med är...
Svar
0
· Visningar
232
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
544

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp