Mår inte så bra

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och för tillfället gjorde svaren i en tråd att jag blev sämre så nu behöver jag distans. Förut har jag oftast fått peppning av att skriva personliga inlägg men senast blev det tvärtom så jag tvingas att ta en paus från att skriva inlägg. Känns inte bra alls men jag kan inte riskera att få fler påhopp och måste därför ta en paus. Inte så att jag hoppas på medhåll i allt men i tråden var det obegripliga påhopp i en fråga som jag trodde var hyfsat neutral. Jag undviker verkligen att skriva om heta ämnen eftersom jag inte mår bra av det men nu kom påhoppen som en blixt från klar himmel. Hade inte räknat med såna reaktioner. Jag vill inte bo i mitt nuvarande land och egentligen skulle jag ha flyttat hem för flera år sen, men jag stannar för mitt barns skull.

PEACE! Over and out.
 

Men du vill flytta när hon är äldre eller? Jag menar om hon nu är 17 är det inte så att du kan börja planera en flytt hem? Och på så sätt kanske få lite pepp? Du får gärna PM:a mig om du vill, inte för att jag kan relatera till att du inte gillar Tyskland, jag älskar att bo i Tyskland (fast skulle förmodligen hata det om jag bodde i Bayern...) men är i alla fall en svensk i Tyskland.

Sen om du mår jättedåligt av att bo kvar, vet inte om du tänkt flytta när hon är 18 eller senare men kan hon inte flytta till sin pappa? Kan ha missat ifall det inte går.

Hoppas du kan må bättre snart. Vet hur det var när jag bodde i Österrike och hatade det. Som tur var, var det bara 6 månader så lite kan jag relatera till dina känslor.
 
Hej!
Ledsen att jag såg detta först efter jag svarat i din tråd, ifall du nu inte ville ha svar i den mera heller.

Trist att du mår dåligt.
Ta inte åt dig och sluta inte skriv inlägg på grund av några få som går på som ångvält eller kanske använder ironi på ett svårtolkat sätt.
Bukefalos kommer nog alltid vara lite rakt på utan omsvep, samtidigt som man kan få otroligt mycket stöd andra gånger.

Jag hoppas du kan börja planera en flytt hem snart.
Om du vill ha ett bollplank i något och fortfarande inte orkar skriva inlägg så släng iväg ett pm till mig.
Däremot har jag inga egna barn att relatera till men bollar gärna om det ändå.

Kram💕
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 905
Senast: Yeah but
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag valde att starta ett nytt, mer anonymt konto för att kunna starta den här tråden. Om någon vet vem jag är så snälla håll det...
Svar
4
· Visningar
1 352
Senast: Unafraid
·
  • Artikel
Dagbok Ännu en skriva av sig tråd. Jag mår inte bra och jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig vidare. Det känns som att jag är i ett moment...
Svar
17
· Visningar
1 967
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Det är ju ganska ironiskt egentligen. Hur jag, fylld av dödsångest, tog mina först stapplande steg till en psykolog förra hösten. Jag...
Svar
10
· Visningar
2 472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp