Maratonsex

cia99

Trådstartare
Jaha :meh: så skaffade också jag ett nytt nick:p, jag som ALLTID tyckt att killar/män bara tänker på sig själva och att akten är över på 10 min. och det har jag inget nöje av, har nu träffat en man som förutom att han är och har allt det där jag vill,utseende,kropp o intellekt, har en fantastiskt uthållighet ibland en hel timme....och då tröttnar även jag, då är frågan är det mig eller han det är fel på eller är det helt normalt:confused:
 
Sv: Maratonsex

Det är nog inte fel på någon av er ;)
Vi är alla olika i tycke och smak om hur länge det ska pågå.
 
Sv: Maratonsex

En timme? Det skulle vara lagom :) den jag dejtade förut kunde hålla på i 3 timmar, snacka om att vara öm sen
 
Sv: Maratonsex

Som någon skrev innan är det väl högst individuellt vad man gillar, hur länge och hur ofta.

Många män får ju lite "skäll" och klagomål bakom ryggen om de är för snabba, så denne man kanske bara lärt sig att hålla sig, och håller på så länge för din skull? Prata med honom och säg att du blir öm eller något av att hålla på så länge, så kanske det ordnar sig av sig självt :)
 
Sv: Maratonsex

klokt, det är ju inte så att jag mår illa direkt, kanske glidmedel hjälper;)
 
Sv: Maratonsex

neee jag tröttnar väl inte men.....eller ja det blir ju nice efter en stund igen... vet inte vad jag menar egentligen, kollar bara om det finns fler buke... som funderar i dessa banor, kort eller långt samlag var går gränsen, eller finns det någon grä:confused:ns
 
Sv: Maratonsex

4 sekunder, 10 minuter eller en evighet..

Tanken är ju att man ska hålla sin partner på gränsen till vansinne så länge man känner att det ger resultat och det varierar ju stort från person till person.
När man får sin partner att kräva mer har man lyckats nå det optimala av ren kärlek. :d
 
Sv: Maratonsex

Jag förstod det, det var frågan jag tyckte var märklig.
Men nej, självklart är det inget fel varken på dig, honom, någon som vill ligga i tio minuter eller 30. Klart det är normalt, detsamma att tröttna, each to their own liksom. Man får väl kommunicera med partnern om man inte är nöjd.

/ Stormkast som tycker att tio minuter är ultimat och skulle hinna dö av tristess på en timme.
 
Sv: Maratonsex

Sånt långköreri blir lätt lite långtråkigt... Då föredrar jag faktiskt en snabbis:o Krävs mkt av båda parter för att ett riktigt maratonknull ska vara bra:D Både i form kondis och i form av fantasi.
Nä, får jag bestämma så är det optimalt med allt ifrån snabbis till 30minuter!
 
Sv: Maratonsex

genomsnittet är 3-13 minuter säger google

Men om du tröttnar och tycker det blir lite trist så får ni väl byta ställning, ta en liten paus, osv
Min förra kunde de ta allt från 5 min till 2-3 timmar och det var aldrig tråkigt :)
 
Sv: Maratonsex

genomsnittet är 3-13 minuter säger google

Men om du tröttnar och tycker det blir lite trist så får ni väl byta ställning, ta en liten paus, osv
Min förra kunde de ta allt från 5 min till 2-3 timmar och det var aldrig tråkigt :)

Det är då sex är som det bör vara. ;)
 
Sv: Maratonsex

Jag har efter ett långt förhållande insett att sex är riktigt nice ;)

I max 1,5 timmar.... Enligt mig är väl ca 30- 45 min bäst, jag har på sista tiden varit så egoistisk att jag till och med avbrutit när jag anser att det tagit för lång tid. Jag orkar inte, vill gärna kunna promenera dagen efter och hemskt gärna kissa utan att kvida av smärta.
 
Sv: Maratonsex

neee jag tröttnar väl inte men.....eller ja det blir ju nice efter en stund igen... vet inte vad jag menar egentligen, kollar bara om det finns fler buke...

Jag vet vad du menar ;) Ett ex var sån maratonkörare ibland...och jag tyckte ibland det blev tråkigt.

Ett senare ex var "pang på och klart"...och det var inte heller bra....
 

Liknande trådar

Hemmet Okej, om några timmar måste jag bestämma mig! Jag bor i nuläget i en nyproducerad lägenhet som är är snordyr. 43% av min lön går till...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
2 506
Senast: mars
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 479
Senast: Nixehen
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 561
Senast: Paddington
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 053
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp