Maratonvagn trasig fälg

Dark_driver

Trådstartare
Hej jag gick omkull med tjejens maratonvagn i går och fälgen vänster fram gick sönder nu försöker jag få tag på en ny fälg har pratat med Koier i Danmark dom gav mig ett kostnadsförslag på 2000kr men nu till mitt bekymmer dom behöver ett nummer som står på vagnen är det någon här som kan tänkas veta vad det numret sitter jag skickade en bild på vagnen och han på kundtjänst trodde att det var en Clever här en bild på vagnen
received_3018078731637938.jpeg
 
Hej jag gick omkull med tjejens maratonvagn i går och fälgen vänster fram gick sönder nu försöker jag få tag på en ny fälg har pratat med Koier i Danmark dom gav mig ett kostnadsförslag på 2000kr men nu till mitt bekymmer dom behöver ett nummer som står på vagnen är det någon här som kan tänkas veta vad det numret sitter jag skickade en bild på vagnen och han på kundtjänst trodde att det var en Clever här en bild på vagnen
received_3018078731637938.jpeg
 
Hej!

Vad tråkigt att ni välte, hoppas allt gick bra annars!
Jag vet inte vilket nummer vagnen har men om du har facebook skulle jag tipsa om att lägga ut frågan i "Körfolk" där det finns mycket kunskap. :)
 
Hej!

Vad tråkigt att ni välte, hoppas allt gick bra annars!
Jag vet inte vilket nummer vagnen har men om du har facebook skulle jag tipsa om att lägga ut frågan i "Körfolk" där det finns mycket kunskap. :)
Jo det gick bra med både mig tjejen och Calinka som är en Ardenner tack för tipset
 

Liknande trådar

Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
22 019
Senast: DarkInNight
·
Äldre Jag passade på att köpa två telefoner när det var black friday hos min operatör (den som förr hade ett får i sin reklam) Vi behöver nya...
Svar
12
· Visningar
2 314
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
18 699
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 824
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp