C

Colette

hej!!:D
hvordan er banen i mariestad. skal tävla der 27-28 august...
noen bilder??? er 1m banen stor??
 
Sv: mariestad

mariestad började med fälttävlan förra året och då ver det bara en deb bana, i maj arrengerade de oxå en deb, nästan samma bana som i fjol. jag tyckte en bekant i mariestad sa att de skulle bygga upp Lätt banan i sommar, så det är nog ingen mer än hemmaekipagen som vet hur den kommer ser ut än.

Jag tycker båda deb har inte varit ngt man tar ut en försiktig 4 åring på och man styr rätt ut mot E20, innan banan vänder. För övrigt är banan fin och det är en bra klubb. ;)
 
Sv: mariestad

jag tyckte att debutantbanan som va tidigare i år va bra men kanske ngt svår men väldigt fin i ordning, hoppas på en lika fin tävlingsdag igen =)
 
Sv: mariestad

noen som har forslag til oppstalling?? hvor er det best å være oppstallet??
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 009
Senast: Lobelia
·
Träning hej, har haft min ponny som är från irland i snart två år (blir 8 i år) o i början var han livrädd för bommar på marken, alltid jätte...
Svar
9
· Visningar
1 526
Senast: sorbifolia
·
Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
460
Senast: misswilma
·
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
1 698
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp