Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den där varianten har jag fått upp i flera dagar nu.
Hos mig ligger den flera ggr på varje sida. Sjukt störigt att den kommer mellan inläggenJag har också fått upp denna reklamen, men inte testat att trycka på den.
Du borde se färre av dessa jämfört med tidigare, jag tror inte jag sett någon på länge då jag även har tagit bort en annonsplats som tidigare fanns på sidorna. Om de dyker upp så är det på de platser där de vanliga banner-annonserna visas.Hos mig ligger den flera ggr på varje sida. Sjukt störigt att den kommer mellan inläggen
Ligger kvar högst upp och sen efter första inlägget. På varje ny sida man ska läsa. Blir ett jäkla scrollande. Annonsen tar upp nästan hela skärmen på telefonen. Här syns det att den ligger överst å sen igen efter första tråden.Du borde se färre av dessa jämfört med tidigare, jag tror inte jag sett någon på länge då jag även har tagit bort en annonsplats som tidigare fanns på sidorna. Om de dyker upp så är det på de platser där de vanliga banner-annonserna visas.
Ja, den är verkligen MÄRKLIG. Bilderna har ju absolut inget som helst med en kudde för sömnapné att göra...Den här annonsen finns i flera varianter, de har det gemensamt att alla människor i den ser helt döende ut. Vilket är rätt chockartat att få upp t ex i en tråd där folk mår dåligt.
Jag fattade först nu att kudden nog är den där bollen de har i munnenJa, den är verkligen MÄRKLIG. Bilderna har ju absolut inget som helst med en kudde för sömnapné att göra...![]()