Märkliga saker män gör med sina penisar

203294.jpg

Vad sägs om mannen med världens längsta kuk. Han är sjukskriven för han kan inte jobba med den där. Han måste ha den inlindad för annars får han sår.
Röntgen visade dock att det mesta är hud. Hans penis är egentligen ganska normalstor, men han har sträckt huden sen han var liten. Så.. en gigantisk hudklump helt enkelt. Sexigt.
Jag brukar aldrig förespråga omskärelse, men är det bara en massa löshud borde det ju vara lätt att fixa operativt. Vilken skit att försöka sköta sin hygien med all den där löshuden, han kan ju inte sett sitt ollon sedan han var liten. Snacka om lagrad flensost! :wtf:

Han får väl skaffa kjol/kilt om han inte får ner den i byxorna? :idea:
 
Jag brukar aldrig förespråga omskärelse, men är det bara en massa löshud borde det ju vara lätt att fixa operativt. Vilken skit att försöka sköta sin hygien med all den där löshuden, han kan ju inte sett sitt ollon sedan han var liten. Snacka om lagrad flensost! :wtf:

Han får väl skaffa kjol/kilt om han inte får ner den i byxorna? :idea:
:rofl:
 
Googla på Jonah Falco (tror han stavar så) Hans korv är väl i den sizen eller så gick den typ till knäna i alla fall . Inte bara hud utan den är fylld. Såg honom på outsiders tror jag det var. Han kunde vira den runt handleden.
 
Jag brukar aldrig förespråga omskärelse, men är det bara en massa löshud borde det ju vara lätt att fixa operativt. Vilken skit att försöka sköta sin hygien med all den där löshuden, han kan ju inte sett sitt ollon sedan han var liten. Snacka om lagrad flensost! :wtf:

Han får väl skaffa kjol/kilt om han inte får ner den i byxorna? :idea:
ollat lär vara kliniskt död
 
Jag brukar aldrig förespråga omskärelse, men är det bara en massa löshud borde det ju vara lätt att fixa operativt. Vilken skit att försöka sköta sin hygien med all den där löshuden, han kan ju inte sett sitt ollon sedan han var liten. Snacka om lagrad flensost! :wtf:

Han får väl skaffa kjol/kilt om han inte får ner den i byxorna? :idea:
Jag tror inte man vill veta vad som är däri.
 
203294.jpg

Vad sägs om mannen med världens längsta kuk. Han är sjukskriven för han kan inte jobba med den där. Han måste ha den inlindad för annars får han sår.
Röntgen visade dock att det mesta är hud. Hans penis är egentligen ganska normalstor, men han har sträckt huden sen han var liten. Så.. en gigantisk hudklump helt enkelt. Sexigt.
Känns ju som att det vore enklare att helt enkelt plocka fram saxen faktiskt :cautious:
 
Wow... Vilken lärorik tråd O_o electro-play, sounding, förvara picknicken i förhuden...

Jag tycker att ni Bukefalister ska kolla en av mina favorit filmer Teeth med era pojkvänner till Halloween. Finns gratis på näten och är ett guldkorn.
https://fmovies.is/film/teeth.lx0m/xlr59v

(Aktion börjar efter 30 minuter eller så men jag tycker ni ska se hela)
 
203294.jpg

Vad sägs om mannen med världens längsta kuk. Han är sjukskriven för han kan inte jobba med den där. Han måste ha den inlindad för annars får han sår.
Röntgen visade dock att det mesta är hud. Hans penis är egentligen ganska normalstor, men han har sträckt huden sen han var liten. Så.. en gigantisk hudklump helt enkelt. Sexigt.
kan riktigt höra när man förklarar för försäkringskassan varför man inte kan jobba: jag har för stor kuk.
 
penis-600x400.jpg


och såhär ser den ut med röntgen. Läkarna säger att typ 16 cm är hans penis, resten är hud. Och den är 48 cm lång, så mycket hud där. Äckligt och fascinerande på samma gång.

Och här kan man se hans minidokumentär.
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 268
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 791
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 197
Senast: MML
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 508

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp