Märkliga saker män gör med sina penisar

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/qno89g/33-aring-injicerade-sin-egen-sperma-i-armen

Screenshot_20190120-152137.png
 
Fast att injicera sperma hör ju inte hemma i den här tråden, att runka är ju helt normalt om man har en penis, vad de sen väljer att göra med sperman är en helt annan sak. Likaså en röntgenplåt på en höft är ju inget konstigt som görs med penisen.
 
Fast att injicera sperma hör ju inte hemma i den här tråden, att runka är ju helt normalt om man har en penis, vad de sen väljer att göra med sperman är en helt annan sak. Likaså en röntgenplåt på en höft är ju inget konstigt som görs med penisen.
Jag tyckte att vad män gör med sin penis och/eller sperma är tillräckligt nära varandra för att hittas i samma tråd. Kändes lite overkill att skapa en ny.

Röntgenplåt en håller jag dock med om.
 

Liknande trådar

Samhälle Har precis läst en låst artikel i Göteborgs-Posten där de intervjuat tre kvinnor som fått kontaktförbud utfärdade mot män". Männen har...
Svar
14
· Visningar
1 263
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 788
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 190
Senast: MML
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 477

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp