Märkliga veterinären igen...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Rigoletto
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 580
R

Rigoletto

Jag skrev här för nån vecka sen ang. att min vet. inte tyckte det var nödvändigt med en tandkoll.
I går var han ute och vacc. min häst och en till häst som står i stallet och kollade tänderna på min häst.
Den andra hästen ska grundvaccineras, detta var första sprutan, så jag frågade att nästa spruta är väl om 4-6 veckor?
- Ja det är inte så noga att det är exakt på dagen, men nåt ungefär sådär, säger vet. då.

Hm, det ska väl helst inte gå över sex veckor eller??

Sen frågade jag om han skulle skriva in vacc.datumet i passet på min häst.
Då säger han så här:
-Det där med pass det har bara tillfört en massa extra arbete, det kan vi fylla i någon gång när vi har mycket tid!!

Så han fyllde inte i nåt i passet!

Är inte denna vet. lite märklig eller är det bara jag som är petig?? :confused:

Sv: Märkliga veterinären igen...

Ehh verkligen! Jag hade KRÄVT att han fyllde i passet!

Du är inte alls petig, klart att passen ska fyllas i!

Jag hade vägrat att betala om vet inte fyllde i passet...

Hm, ja det skulle jag väl ha krävt kanske...men jag är en sån där person som är lite blyg och inte vill säga emot tyvärr :crazy:

Han fyllde ju i vanliga vacc.intyget som tur är!!

Liknande trådar

L
Övr. Hund Varning att dethär är om av livning och död så läs inte ifall ni tycker att sånt är jobbigt! ❤️ Men jag undrar bara några saker om av... 2
Svar
39
· Visningar
4 116
Senast: Sol
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
27 910
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 906
Senast: Lhas
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid... 2 3
Svar
47
· Visningar
8 242
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka