Markraster - erfarenheter?

Milene

Trådstartare
Någon som har erfarenheter av markraster (markskydd vid leriga områden) och kan berätta lite? Kampen mot leran fortsätter väl i vinter, och jag tänkte prova detta. Reklamen om den låter ju toppen, men är det bra?
 
Jag har markarmering (antar att det är typ samma?) vid ingången till min ligghall och är nöjd med det. Blir lite lerigt för att hästarna liksom drar upp lera på den men det skyfflar jag bort när det blir för mycket.
Får aldrig liksom bottenlös lera utan det tar verkligen stopp där de ligger.
Har köpt på mig mer för att lägga ut när tillfälle ges :)
 
Jag har markarmering (antar att det är typ samma?) vid ingången till min ligghall och är nöjd med det. Blir lite lerigt för att hästarna liksom drar upp lera på den men det skyfflar jag bort när det blir för mycket.
Får aldrig liksom bottenlös lera utan det tar verkligen stopp där de ligger.
Har köpt på mig mer för att lägga ut när tillfälle ges :)
Har du möjligen en bild..? Undrar också om de inte spricker så hästarna får flisor i hovarna, det var nån som sa det.
Från vilket bolag har du köpt?
 
Har du möjligen en bild..? Undrar också om de inte spricker så hästarna får flisor i hovarna, det var nån som sa det.
Från vilket bolag har du köpt?
Nja, kan fota de som inte ligger 😅
Fyller man dem som man ska blir det inget vasst, de syns ju knappt. Binder liksom ihop marken bara.
Mina är från jem och fix.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 040
Senast: Smurfoff
·
Katthälsa När jag googlar står det att man kan/bör kastrera hankatter redan vid 4 månaders ålder? Det låter VÄLDIGT tidigt, de växer ju mycket...
2
Svar
24
· Visningar
1 468
Senast: JohannaB
·
  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
788
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
597
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp