Bukefalos 28 år!

marsvin och jordgubbar..

J

johannab66

kan marsvin äta jordgubbar??? mitt hanmarsvins urin blir rödrostig efter ett tag i luften, är det farligt???Först der det gult och grumligt ut, sedan blir det rostbrunt efter en minut ungefär.. Han äter inte maskrosor eller så..
 
Sv: marsvin och jordgubbar..

Jordgubbar kan som rödbetor färga av sig på urinen, det är inget farligt.

Mitt marsvin har iallafall ätit jordgubbar varje sommar och har hunnit bli 4 år än så länge :p
 
Sv: marsvin och jordgubbar..

När han kissar går han och skvätter hela tiden. Det blir då rött på mattan efter en liten stund. Först syns det bara som lite blött och sedan blir det rödaktigt...
 
Sv: marsvin och jordgubbar..

Aha!! Jag trodde du syftade på marsvinet!!
Men jag har faktiskt ingen aning. Brukar inte kiss bli rött då?
 

Liknande trådar

Hästhantering Hejsan. Känner att man ibland fastnar i tänket med att ingenting funkar och ingenting utvecklas och jag kan tycka att det är viktigt att...
Svar
1
· Visningar
1 328
Senast: WSLPZF
·
Hästvård Tänkte bara spåna om någon här har några idéer. Min häst hostar aldrig på hösten/vintern när han står inne på box på halm och äter hö...
Svar
12
· Visningar
1 878
Senast: nullo-modo
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 041
Senast: Fraegd
·
Mat Jag tänkte först skapa ett anonymt nick men sen kände jag nej, jag tänker inte skämmas för att jag har ett problem som jag söker hjälp...
Svar
4
· Visningar
1 085
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp