Bukefalos 28 år!

Marsvin ute nu

_Runaway_

Trådstartare
Ja mina små (mar)svin går ute på dagarna nu när jag får lov imorgon. Dom njuter i fulla drag och jag undrar om de kan vara ute på natten också? Buren är typ en meter över marken (=inte fuktigt?) och de har ett trähus. Har typ en halv dm spån och sen massa halm i och runt sovhuset. Huset är inte helt tätt med inga stora springor direkt. Kan dom bo ute?
 
Sv: Marsvin ute nu

Jag tror nog att de skulle klara det, men skulle däremot pga av att jag är en klemmig matte inte våga det :p
 
Sv: Marsvin ute nu

hehe, just det! Jag är också sån. Skulle väl ligga och vända mig hela natten och tänka på hur kaaallt och hemskt dom har det där ute..
 
Sv: Marsvin ute nu

HAr redan haft dom ute en natt men jag tror jag väntar ett tag till tills dagarna iaf blir varmare. Ska ta med dom till pappa i elgen och samtidigt hämta min utebur. Då får de lov att sova ute. ;) När jag hade dem ute sob´v de i sin innebur ute på balkongen men nu ska jag ha en riktig bur på ben med hus , rikligt med spån och halm! :D
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har sån brutal ångest. Tog mig an en hamster för ett tag sedan då gamla ägaren inte kunde ha honom kvar. Skulle rasta honom i vår hall...
Svar
13
· Visningar
1 991
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 495
Senast: Calmiche
·
Däggdjur Vill så gärna köpa ca 3 marsvin. Honor, abessinier. Har gjort om en gammal lada till en typ av box, där jag tänkt att dom skulle kunna...
Svar
8
· Visningar
1 714
Hundhälsa Usch så svårt att skriva! Har läst igenom mängder av trådar där man frågar om när det är dags att ta bort sin gamla vänn... Nu sitter...
2
Svar
26
· Visningar
12 339
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp