Marsvins-SM

Idag, och imorgon, är det marsvins-SM. Jag var där en stund idag och det var så kul att träffa alla! Jag har inte varit på någon utställning sedan förra året för jag har mått för dåligt. Det kändes både jättetråkigt och skönt att inte ställa ut mina egna. Det är sååå mycket förberedelser och eftersom mina inte är vana vid utställningar längre så kände jag att en hel helg hade blivit för mycket för dem att starta med.
Mina favoriter för dagen blev en underbar liten argente från Chokladfabrikens som jag tyvärr varken lyckades fånga på bild eller komma ihåg namnet på 😕 och busiga Lillhagas Zolo och docksöta Lillhagas Tamira.
Lillhagas har också en UNDERBART söt liten sheltiebebis till salu som hela min kropp skriker efter men jag kan inte köpa något mer marsvin så länge Floor inte är riktigt kry. Transport går att ordna i slutet av augusti och i början av september så jag har bestämt att om hon fortfarande finns kvar då och om Floor och de andra är helt friska så får hon troligen flytta hit 🥰 Om hon inte finns kvar så var hon helt enkelt menad åt någon annan.
Tamira
IMG_2676.jpeg
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp