A

anna210

Vad har ni för märken på martingalen?
Funderar på att köpa en zaldi men vill höra lite åsikter om den - hur lädret är och så...
:confused:Vill ha en som är åt det ljusbruna hållet och som inte blir svart efter några gångers användning... :smirk:

D

_Dieldi_

Själv har jag någe skumt märke som kallas "General", iofs är det en förbygel med martingal, men finns som bara martingal oxå. Tror Källquist är grossist.

Helt okej läder och så, köpte den 2001, och använd nästan dagligen i ur och skur. Ser fortfarande ny ut :) Enda minuset är de icke rostfria beslagen, men dom får man väl stå ut med :smirk:
Kostade ju trots allt bara runt 150:- så.

P

popeye

jag har ingen erfarenhet av just zaldi's martingals. Men jag har tidigare haft en piabmartingal och har nu en förbygel från HG. Trots den stora prisskillnaden (kg kostar väl dubbelst uppmot piab) så märken jag ingen större skillnad i läderkvalité.

B

**BORTTAGEN**

Har en från chetak som är i kasst läder...

har även en förbygel från jacson som är jättefin :)

J

jojjo_blondin

ja har horsehead och träns till det då, hur snyggt som hellst, älskar det lädret.

Liknande trådar

Utrustning Jag funderar på att köpa en soundless huva till min nya. Jag vill få bort det värsta prasslet från buskarna vid ridbanan och i skogen...
2
Svar
21
· Visningar
762
Senast: Marita73
·
Utrustning Ni som har/testat stresshuva, funkade det? Vad blev resultatet? Hur var er häst innan/efter användning av stresshuva? Funderar att...
Svar
4
· Visningar
910
Senast: Cavallo
·
Juridik & Ekonomi Vi ska flytta. Vi har en del ved som vi inte kommer ha användning för i nya huset. Så vi frågade köparna om dom var intresserade av att...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 239
Senast: Nytant
·
Utrustning När jag köpte min häst hade han väldigt lite hull och muskler. Då fick han ett nytt täcke från horseware, amigo 0g med disc front i...
Svar
12
· Visningar
720
Senast: Sixten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Soffa i skinn eller tyg