A

anna210

Vad har ni för märken på martingalen?
Funderar på att köpa en zaldi men vill höra lite åsikter om den - hur lädret är och så...
:confused:Vill ha en som är åt det ljusbruna hållet och som inte blir svart efter några gångers användning... :smirk:
 
Själv har jag någe skumt märke som kallas "General", iofs är det en förbygel med martingal, men finns som bara martingal oxå. Tror Källquist är grossist.

Helt okej läder och så, köpte den 2001, och använd nästan dagligen i ur och skur. Ser fortfarande ny ut :) Enda minuset är de icke rostfria beslagen, men dom får man väl stå ut med :smirk:
Kostade ju trots allt bara runt 150:- så.
 
jag har ingen erfarenhet av just zaldi's martingals. Men jag har tidigare haft en piabmartingal och har nu en förbygel från HG. Trots den stora prisskillnaden (kg kostar väl dubbelst uppmot piab) så märken jag ingen större skillnad i läderkvalité.
 
Har en från chetak som är i kasst läder...

har även en förbygel från jacson som är jättefin :)
 
ja har horsehead och träns till det då, hur snyggt som hellst, älskar det lädret.
 

Liknande trådar

Utrustning Tog BE-kort nu i höstas och därmed börjar det bli aktuellt att kolla på transporter. Tidigare har jag varit inne på att hitta något...
2
Svar
24
· Visningar
1 390
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har ju lånat en sadel som Legat bra på min häst men ska lämna igen den imorgon då ägaren plötsligt kommit på att hon behöver den på...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 293
Senast: Buongusto
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 50 och har jobbat som uska och inom äldreomsorgen i hela mitt liv. Det Är kul men som många vet, stundtals lite tufft...
Svar
1
· Visningar
450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp