Mascara som hålls PÅ ögonfransarna!

Jag har Milk makeup high volume mascara från Kush (köpt på Sephora). Dyr men jag är hittills väldigt nöjd. Den ska vara vårdande och ge längre/fylligare fransar samtidihgt men jag har inte använt den tillräckligt länge för att se det än. Men den vegansk, cruelty-free, paraben-, gluten-, doft- och silikonfri och riktigt svart, kladdar inte etc. Gillar den skarpt. :)
 
DAM från svenska Emite är fenomenal. Håller bra och tvättas lätt bort. Jag brukar beställa från deras egna webshop.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Efter tips i en tråd här på buke för några år sen köpte jag Snapscara från Maybelline, den första mascaran jag haft som inte smular och...
2
Svar
36
· Visningar
2 004
Senast: AraSlei
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
17 911
Senast: Whoever
·
Mat Som några av er nog redan har förstått har jag lite matfobi och har svårt för mat som KAN vara äcklig på något vis. Jag har ofta noga...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 917
Senast: Enya
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 112
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp