Mask hos hund (lite äckliga bilder)

Tora

Trådstartare
Nu i natt så la en av mina hundar en bajshög. När jag skulle ta upp den så såg jag det här i högen. Kan det vara mask?
(Lägger den som spoiler, hoppas det funkar) Det verkade inte fungera. Det kanske inte går att lägga in en bild som spoiler? Provade med bara text och det gick bra.
 
84C7A123-3AE0-4415-A99C-8D60AD7FA78D.jpeg
 
Jag tycker mer det ser ut som något hunden ätit och inte kunnat smälta. Mask brukar antingen se ut som vita typ nudlar, eller små riskorn :yuck:

Framförallt den översta bilden, när man tittar nära, ser inte ut som mask utan typ ett osmält material. Men jag är amatör så jag vet inte.

Ropar på @Malibu_Stacy
 
Nu i natt så la en av mina hundar en bajshög. När jag skulle ta upp den så såg jag det här i högen. Kan det vara mask?
(Lägger den som spoiler, hoppas det funkar) Det verkade inte fungera. Det kanske inte går att lägga in en bild som spoiler? Provade med bara text och det gick bra.
Ser mer ut som tarmslemhinna än mask. Spolmaskar är vita spaghetti och bandmask som mindre riskorn typ.
Hade inte brytt mig så länge hunden inte fortsätter bajsa slemmigt.
 
Ser mer ut som tarmslemhinna än mask. Spolmaskar är vita spaghetti och bandmask som mindre riskorn typ.
Hade inte brytt mig så länge hunden inte fortsätter bajsa slemmigt.
Aha! Det skulle det kunna vara. Tyckte inte att det såg ut som de maskar jag har sett förut.
Varför blir det så?
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi bor i ett mycket hundtätt område. Min ena hund får ibland blodblandat bajs och blir lös i magen. Det enda som har fungerat är att...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 160
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Vi är många här på Buke med trimmraser. Och trimpälsar är ju en hel vetenskap! Så jag tänkte vi kunde ha en tråd med fokus på deras...
2
Svar
30
· Visningar
1 722
Senast: Jeps
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 454
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
4 701
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att rensa i kalendern
  • Den första tråden
  • Just nu funderar jag på... Del 3

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp