Masked Singer 2024

Rosett

Trådstartare
Konstigt att ingen startat en tråd?
Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen.
Tänkte inte göra det men så såg jag Väckarklockan sjunga finska Cha Cha Cha. :laugh: 🥳

Nån mer som kollar?
 
Jag har kollat och har i allafall en kvalificerad gissning.
Försökte lägga in en spoiler, men det verkade inte funka. Jag väntar med att lägga in min gissning så att fler får gissa, men jag tror att discokulans initialer är KB.
 
Konstigt att ingen startat en tråd?
Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen.
Tänkte inte göra det men så såg jag Väckarklockan sjunga finska Cha Cha Cha. :laugh: 🥳

Nån mer som kollar?
Ja. Startade i efterhand dock så här har precis väckarklockan sjungit.

Min första tanke var Irma Lehtosalo men efter sista ledtråden känns Jonas Gardell rätt sannolikt, lät som hans röstmelodi när den pratade också. Men känns nästan för enkelt. 😅
 
Ja. Startade i efterhand dock så här har precis väckarklockan sjungit.

Min första tanke var Irma Lehtosalo men efter sista ledtråden känns Jonas Gardell rätt sannolikt, lät som hans röstmelodi när den pratade också. Men känns nästan för enkelt. 😅
Det är min och sambons gissning med. :D

Annars är helt loss :rofl: . Trodde discokulan kunde få bli lätt för min del, men nix nog en person jag inte lyssnar på eller inte lagt mycket energi på för inget som ringer klocka om den.
 
Jag har kollat och har i allafall en kvalificerad gissning.
Försökte lägga in en spoiler, men det verkade inte funka. Jag väntar med att lägga in min gissning så att fler får gissa, men jag tror att discokulans initialer är KB.
Tror också att det är en vettig gissning, min spontana tanke var dock Mikaela Laurén.
 
Jag har kollat och har i allafall en kvalificerad gissning.
Försökte lägga in en spoiler, men det verkade inte funka. Jag väntar med att lägga in min gissning så att fler får gissa, men jag tror att discokulans initialer är KB.
Det var min första tanke också, men ledtråden ”jag var/är nästan bäst i världen” gjorde att jag tänkte om lite:
Och tänker att det kan vara Emma Green. Kajsa Bergqvist har ju liksom både OS-guld och världsrekord, Emma VM-medalj men inget guld.
 
Det var min första tanke också, men ledtråden ”jag var/är nästan bäst i världen” gjorde att jag tänkte om lite:
Och tänker att det kan vara Emma Green. Kajsa Bergqvist har ju liksom både OS-guld och världsrekord, Emma VM-medalj men inget guld.
jag tänkte också den tanken och du har nog rätt i det
 
Jag tror att pandorna är
Markoolio
och att pirathajen kan vara
Stellan Skarsgård, han var med i pirates of the caribbean därav piraten, rättegången är Depp vs Heard för att Depp var med i Pirates. Antydningar att han har många barn. Har inte Stellan 8 barn?
 

Liknande trådar

L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 784
Senast: TinyWiny
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
767
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 375
Senast: underensten
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 652

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp