Masked Singer säsong 3

Visst måste Älgen vara Andre Myhrer?
Jaa! Mitt enda frågetecken är att det känns alldeles för lätt. Men det låter t.o.m som honom.
Älgen/kungen måste vara Myhrer? Har för mig att det var nån ledtråd som måste syfta på OS guldet och sen allt om gitarrer. Och låter som Myhrer. Är ju inte en enda ledtråd som INTE stämmer in på honom? Det där om bävern, segern i Beaver creek? Och norska flaggorna.

Men det känns nästan för lätt?

Förresten, är det uppgjort att panelen ska gissa fel/dåligt?
 
Jag kunde inte hålla mig längre, utan letade reda på den läckta listan på flashback. Måste gå tillbaka och kolla lite känner jag... Tänker inte avslöja något här iaf, utan den som vill veta får leta där.
 
Jag funderar på om vikingen kan vara Noomi Rapace? Vikingen hon släppte in och lämnade henne på bar backe (eller hur det var) = Ola Rapace? Var också en filmaffisch med ”Lammet” på, vilket jag tänker är en referens till filmen Lamm?
Kanske lite långsökt och vore ju rätt otippat om hon var med, men kul. :D
 
Jag funderar på om vikingen kan vara Noomi Rapace? Vikingen hon släppte in och lämnade henne på bar backe (eller hur det var) = Ola Rapace? Var också en filmaffisch med ”Lammet” på, vilket jag tänker är en referens till filmen Lamm?
Kanske lite långsökt och vore ju rätt otippat om hon var med, men kul. :D
Tänkte också på lammet på postern och kopplade det till henne, men inte tänkt längre än så!
 
Tänkte också på lammet på postern och kopplade det till henne, men inte tänkt längre än så!
Vikingen kan ju vara Islandskopplingen också. Tror det var nåt om att vikingarna hade båtar av ek och svärd av järn i första programmet, och det skulle ju kunna syfta på Island och Järna där hon växte upp.

Dock var det väl nåt om att hon inte är en vanlig Svensson, men namnet ligger rätt nära, som inte stämmer alls… Fast det behöver ju inte syfta på hennes riktiga namn. :p
 
Tror vikingen är Måns fru Ciara, många ledtrådar stämmer t.ex nyss fått barn och gillar mörkhåriga män med skägg. Hon är inte en Svensson, men en Janson. Men det som gjorde mig rätt säker var igår, hördes att personen inte har svenska som modersmål.
 
Tror vikingen är Måns fru Ciara, många ledtrådar stämmer t.ex nyss fått barn och gillar mörkhåriga män med skägg. Hon är inte en Svensson, men en Janson. Men det som gjorde mig rätt säker var igår, hördes att personen inte har svenska som modersmål.
Det hade varit kul :D
 
Himla tjat om att forskaren gillar sena kvällar. Det får mig att tro att T-Rex är Daniel Hallberg, forskaren skulle då vara Christian Luuk. Men har inte den blekaste aning om övriga ledtrådar stämmer in. :p
 
Det här var första avslöjandet jag inte hade en aning om. Men jag har aldrig sett Bonusfamiljen så jag vet inte vem han är alls 🤷‍♀️
 
jag har ju tjuvkikat på den läckta listan och den har ju stämt hittills. dagens behållning var att se Måns ramla av stolen... :laugh:
 
jag har ju tjuvkikat på den läckta listan och den har ju stämt hittills. dagens behållning var att se Måns ramla av stolen... :laugh:
Vem åkte och vem var det? Jag har slutat kolla för jag har ingen aning om vem nån är förutom älgkungen och det är så uppenbart att det blir tråkigt.
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 599
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 047
Senast: Fiorano
·
Kultur Inspirerad av tråden Sjuka låttexter 😁 så undrar jag vilka era favoritsommarlåtar är. Vilka låtar är det som direkt ger er sommarkänsla...
Svar
11
· Visningar
592
Fritid Är i behov av en egen tråd om discgolf, så här är den. Här kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och träd...
2
Svar
21
· Visningar
1 060
Senast: Glimra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp