Masked singer

Sett i efterhand. Gissade inte rätt på karusellen. Tyckte cyberninjan var svår. Utifrån kvällens ledtrådar så tror jag på Pia Sundhage på Fru kanin. Mycket som stämmer och hon var med och startade första damlaget på hemorten. Dessutom tränat landslaget i Brasilien så mycket stämmer.

Eventuellt skulle riddaren kunna vara Anders järryd. Duktig dubbelspelare i tennis, han hade 59 dubbeltitlat och kungliga tennishallen tror jag avses i ledtrådarna och där har han spelat.

Trollkarlen tror jag kan vara Henrik Larsson men kan vara många olika. Har fått guldbollen i fotboll och även guldskon som bästa målgörare i Europa Han har också varit utlånad till Manchester united.
 
Mina gissningar just nu

Trollkarlen- det är för många ⚽️ spelare men Henrik Larsson
Riddaren- Jonas Björkman
Cyberninjan-Bianca Ingrosso
Fru Kanin- Pia Sundhage
Spelmannen- Jesper Blomqvist
Karusellen- Anna Lindmarker( av med masken)
 
Mina gissningar just nu

Trollkarlen- det är för många ⚽️ spelare men Henrik Larsson
Riddaren- Jonas Björkman
Cyberninjan-Bianca Ingrosso
Fru Kanin- Pia Sundhage
Spelmannen- Jesper Blomqvist
Karusellen- Anna Lindmarker( av med masken)
Karusellen var Anna Lindberg (simhopparen) Anna Lindmarker är journalist. :)
Men lätt att ta fel på namnen :laugh:
 
Jag har bara en gissning och det är på cyberninjan. Där tror jag liksom Måns, att det är Clara Henry. Det lät verkligen som hon på rösten. Sen var en ledtråd att hon visat dolda talanger på bästa sändningstid. Och hon var ju programledare för ”Vem kan vad”.

Bianca Ingrosso kan sjunga sjukt bra och jag kan aldrig tänka mig att hon skulle kunna förställa sig och sjunga så pass illa som cyberninjan gjorde.
 
Cyberninjan måste vara Clara Henry, låter så himla likt. Och ledtrådarna stämmer väl in rätt bra med. :)

Kaninen misstänker jag är Mona Sahlin, mycket ledtrådar stämmer in.
 

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 182
Senast: Sleepan
·
Kultur Måste vara fler än jag på Buke som tittar på skräp-TV! :D Vad kollar ni på nu, några tankar om säsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
46
· Visningar
2 028
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag är inte välkommen tillbaka till jobbet jag haft i två säsonger nu. Jobbet börjar nästa vecka och jag är inte kontaktad. Jag skriver...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
8 575
Senast: Gunnar
·
Trädgård & Växter Hej! Jag har i uppdrag att fixa en plantering, men jag behöver lite hjälp med vad som ska stå där. Önskemål är perenn, lättskött, ska...
2
Svar
35
· Visningar
1 723

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp