Maskerad - hur klär man ut sig och hästen till en svart pudel? Hjälp!

Dobby

Trådstartare
Den vuxna dottern ska vara med i en lagtävling tillsammans med sin islandshäst, grejen med tävlingen är att det är typ en maskeradtävling också utöver de vanliga islandshästgrenarna. Hennes lag heter "Fabror Blå" och bygger på Elsa Beskows sagor, dottern ska vara den svarta pudeln Prick. Hur tusan får vi till en pudelryttare och en pudelhäst (hon är olyckligtvis skimmel och långt ifrån en svart pudel). Hjälp!
 
Jag skulle gora pudel delarna svarta, kla mig sjalv i svart (svart vid kjol med vit pudel pasydd, svart top med liten pudel som marke) och rosetter i haret ... ungefar sa har, och strunta i att hasten i ovrigt ar shimmel.
.
Screen Shot 2022-08-17 at 10.58.53 AM.png
 
Vi har ofta tavlingar for yngre och nyborjare dar det galler att gora det mest intressanta ekipaget ... och i samband med riktiga dressyr eller hopp tavlingar. Det ar verkligen jatte kul att se hur vansinnigt kreativa folk kan vara. Pudel ar relativt vanligt ... det ar nog en av de lattare att kla ut hasten till. Jag sag en utkladd till lama en gang ... som sag ut som ett missfoster till hast och inte alls lama. Pudel ser alla anda vad det ar.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp