Masqueradee

Trådstartare
Jag har massor av olika temakvällar och maskerader inplanerade under hösten och jag skulle behöva lite inspiration! Självklart använder jag mig av sidor som Pinterest och as always, Google is your best friend, men det är ändå roligare att bolla idéer med andra.

Första temakvällen som står på schemat för mig är tema "Spion" eller i alla fall åt det hållet. Det är studentklubben som smygöppnar lite smått och beskrivningen för festen är:
"Men smygandet slutar inte där! I smygandets ära kör vi på Spion-tema!
Klänning, trenchcoat, frack, björnpälsmössa, ninjadräkt, ghillie-suits; vilken stil ni än har gör detsamma! Klä dig för uppdrag, ta dina agentvänner i kragen och smyg ner till ett Rindi fullt av hemligheter!
"

Jag skulle vilja gå som någonting "utanför boxen", kanske som en speciell figur från film eller liknande.. Någon som har idéer? :) Funderar på att kanske komma som Ryss...
 
Den mest smygande och osynliga av alla torde väl vara Mystique, Som Shapeshifter kan hon ju nära på smälta in i omgivningen.
Fast kommer väl att kosta en rejäl slant att göra en trovärdig dräkt om du inte nöjer dig med en blå tricotdräkt (skridsko/längdskidor) du kan limma lite "bulor" och fiskfjäll på.
 
Den mest smygande och osynliga av alla torde väl vara Mystique, Som Shapeshifter kan hon ju nära på smälta in i omgivningen.
Fast kommer väl att kosta en rejäl slant att göra en trovärdig dräkt om du inte nöjer dig med en blå tricotdräkt (skridsko/längdskidor) du kan limma lite "bulor" och fiskfjäll på.
HAHAHA!! Tror ingen skulle må bra av att se mig i en tricotdräkt :o:D:rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp