Maskeradhjälp!

Mirre

Trådstartare
Ja det är sommar men här planeras halloweenfest 😄 Det väntas maskerad och jag fick idén att klä ut mig till Sauron från Sagan om Ringen, alternativt en Nazgul. Men hur? Någon som har en idé om hur jag kan göra så bra dräkt som möjligt så billigt som möjligt?
 
Du kan alltid klä ut dig till innan han Föll i kriget med den sista alliansen mellan alver och människor. Då var han otroligt vacker och karismatisk nog att lura Människor och tom Noldor alver och dvärgar.
 

Liknande trådar

Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 808
Senast: ptr
·
Fordon Jag har genom åren haft en del bilar, och skulle helst vilja ha en Volvo s60 igen alternativt en SUV. Däremot har jag 4 barn och flera...
Svar
1
· Visningar
725
Senast: Bonita4
·
  • Artikel
Dagbok Halkade på trärampen på utsidan av stallet på söndag och det krasade till i foten då den hamnade under mig. Blev sjukhus när stallet...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
9 711
Senast: sweep
·
Fritid Under en sommar spenderar jag många timmar på olika badplatser, mestadels simmandes runt i vattnet då både jag och mitt barn är mer...
Svar
4
· Visningar
821
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp