Maskeradhjälp!

Mirre

Trådstartare
Ja det är sommar men här planeras halloweenfest 😄 Det väntas maskerad och jag fick idén att klä ut mig till Sauron från Sagan om Ringen, alternativt en Nazgul. Men hur? Någon som har en idé om hur jag kan göra så bra dräkt som möjligt så billigt som möjligt?
 
Du kan alltid klä ut dig till innan han Föll i kriget med den sista alliansen mellan alver och människor. Då var han otroligt vacker och karismatisk nog att lura Människor och tom Noldor alver och dvärgar.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 467
Senast: Ullmerkott
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 877
Senast: Sel
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 872
Senast: ptr
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
23
· Visningar
1 585

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp