Bukefalos 28 år!

Maskeradtema: "Kings and Queens"

Araminta

Trådstartare
Det här med studentliv och maskerader alltså - lika förbenat svårt varje gång :p Men nu är det alltså dags igen och den här gången är temat "Kings and Queens" och jag skulle så gärna vilja hitta på något roligare än kungakrona + balklänning.

Det jag kommit på så långt är
- Spelkortet kung eller dam
- Schackpjäsen kung/dam

Någon som har andra roliga idéer? Även förslag på hur man på billigaste sätt får ihop utklädnaden tas tacksamt emot :)
 
@Ackio Tack för att tips! Vore fantastiskt om jag kunde få ihop White Queen men det känns som det kan bli dyrt då jag helt saknar vita klänningar. Red Queen är på så sätt enklare då sminkningen är så tydlig.

Jag ska fortsätta fundera! :)
 
queen_2b.jpg
 
Svarar (och tackar!) alla på en gång:

Karamellkungen var fan ingen dålig idé! :D King Kong och drag queen vore jävligt skoj om man får till utklädnaden. Har även själv börjat fundera på Kung Fu Panda :angel:

Sen måste jag erkänna att jag fått bildgoogla en hel rad av era förslag ( :o ), känns ju halvbra när man själv inte ens vet vad man är utklädd till ;)

Ös gärna på med fler idéer! :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 327
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp