Maskot från Rs 1990

Bufera

Trådstartare
Hej

Jag fick en förfrågan av en vän(inte hästmänniska) om en maskot.
Maskorna är Vilmer från ryttarspelen 1990. MartineX har gjort den.
Han undrar över värdet, jag har själv försökt googla men hittar nästan ingenting om Vilmer. Någon som kan ha en aning? Alt vart man kan vända sig för värdering. :)
 

Bifogade filer

  • FB_IMG_1622977434093.jpg
    FB_IMG_1622977434093.jpg
    62,6 KB · Visningar: 65
Den var inte maskot för ryttarspelen utan för VM.
Vet inte om det finns något värde i den men det kanske blir bättre träffar om du googlar på det.

VilMer tror jag den hette.
 
Den var inte maskot för ryttarspelen utan för VM.
Vet inte om det finns något värde i den men det kanske blir bättre träffar om du googlar på det.

VilMer tror jag den hette.
Hittar ingen info som ger någon indikation på vad den kan vara värd, hittar mest infon om ponnyn som stog modell 😅
 
Jag har också en sån där och den är nog värd precis lika lite som vilket annat begagnat gosedjur som helst.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
1 837
Hemmet Hej! jag har försökt googla fram ett svar men hittar inget vettigt. Det är så att jag hade en förbesiktning av lägenheten idag. Mannen...
Svar
2
· Visningar
552
Senast: E.M.E
·
Kropp & Själ Får man starta en ”tolka mina Covid-symptom”-tråd? Har försökt ringa 1177 i två dagar nu men det går verkligen inte att komma fram, och...
2
Svar
28
· Visningar
3 780
Senast: Luff
·
Samhälle Jag och min bästa vän var ut till en uteservering i går, vi satt och pratade och drack någon cider och hade det bra. Fram emot...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 178
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp