Bukefalos 28 år!

Masktråden

Sv: Masktråden

Hehe nä förvisso, men ändå är det massor med masktrådar redan...

Tyckte det var smidigt innan!
 
Sv: Masktråden

För en tid sedan skickade jag pm till moderator Boj. Läs fråga och svar:

Boj skrev:
Roquepine skrev:
Hej.
Tidigare fanns det en nålad tråd om avmaskning. Varför togs den bort? Av frågor som dyker upp nu hade det kanske varit bra om du kan nåla den igen, för att inte fylla forumet med frågor som det redan finns svar på.

Nålningen togs bort pga att tråden ansågs bli lite av en privat svars tråd, vi provar ett tag utan nålning så får vi se hur det utvecklar sig.

Boj/moderator
 
Sv: Masktråden

Åhå, tack.

Undrar vad som menas med privat svars tråd.... alla har ju möjlighet att fråga och svara. Men ok, vi får väl se om det blir en nålad tråd igen eller inte då. Jag tycker som du!
 
Sv: Masktråden

Jag kan tänka mig att alla som frågar vill ha svar från just Madick eftersom hen är experten.
 
Sv: Masktråden

Jag kan tänka mig att alla som frågar vill ha svar från just Madick eftersom hen är experten.

Jo, fast alla FÅR ju svara o en del andra gör ju det också. Oavsett vem som svarar så tycker jag det verkar smidigare med en nålad tråd. Trodde det var "grejen" med nålade trådar när det är många frågor runt samma ämne?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 061
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
Bukefalos Varför får man inte skriva nånting längre på forumet alls utan att bli rapporterad eller bannad? Så var det verkligen inte förut. Taket...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 379
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag håller på att bli tokig! Diskmaskinen diskar inte rent. Allting i övre korgen får en äcklig hinna med bös efter disken.. Jag har...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 113
Senast: Jeffery
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Man får en mapp, med papper skriven beskrivning med bilder på vad man ska göra... * registrera beställning av namnskyltar, med nål eller...
Svar
2
· Visningar
317
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp