Massage gör häst.

attempt

Trådstartare
Jag vill ta hit en massör till min häst, eftersom jag hört att det gör underverk.
Vad kostar det? (medelkostnaden)
Hur lång tid tar det?
 
Sv: Massage gör häst.

Har inte hundra koll men har för mig att en tjej i stallet betalade 700-800 kr för ett tvåtimmars pass. men då var det lite special oxå. Skulle gissa på att det kostar 500 kr normalt för kanske 40 minuter eller så. Har ju aldrig betalat för massör utan haft en ute som har varit ute på uppdrag från skolan. Man måste ju ha masserat ett x antal hästar innan man fortsätter sin utbildning.
 
Sv: Massage gör häst.

dom gånger ja haft ute massör har de kostat 450 oxå tar de den tiden de tar..första gången tog de 1½ timma sen andra gången tog de bara 1 timma..så beror ju lite på hur hästen är.
 
Sv: Massage gör häst.

en massör här som vi har anlitat tar 400 kr för ca. en tim.
 
Sv: Massage gör häst.

Jag har betalat 300 för ca en timmes massage (lite individuellt naturligtvis beroende på hur hästen är) av en mycket skicklig och utbildad tjej.
 
Sv: Massage gör häst.

Här hittar du diplomerade hästmassörer nära dig.
http://www.hastmassage.com

Räkna med c:a 1½ timme vid första besöket. Det råder fri konkurrens så priset kan variera betydligt men kring 400 är ganska normalt. Om ni är flera i stallet kan det löna sig att gå ihop och dela på resekostnaden.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 551
Senast: Hoarfrost
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 059
Senast: Oknytt
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 284
Foder & Strö Hej! Jag undrar hur många hästar man bör ha per hösilage-bal? Jag hämtar hösilage i en stor ”låda” gjord av pallkragar. Jag gör så för...
Svar
6
· Visningar
585
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp