Status
Stängd för vidare inlägg.
Ibland händer det! Jag tog hand om mig själv. En rygg massage och body balance pass. Har inte tränat på sex veckor pga alla skador från Indras eskapader. Foten väl inlindad, så testade jag. Body balance är en form av yoga pilates blandning så jag kände att det inte är så mycket fot röra övningar, då måste det ju fungera med en stukad fot. Nästan alla övningar fungerade. Stå på ett ben och göra stjärnan gick inte på den foten, men det gör inget. Konstaterade att man var orörlig och tappat styrka, igen! Vad fort det går. Jag som var så nöjd innan avtrillningarna med att jag var starkare och smidigare. Kände hur mycket bättre jag red. Behåll känslan, fokusera på att få tillbaka den. När jag kom hem tog vi en lugn runda på laura och zingo, utan att trampa ner foten i stigbygeln. Indra fick en liten longering. Idag satt skritten. Inget nervöst alls. Duktig unghäst!
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Tinker Laura gick jättefint på hopptävlingen idag. Började på 60cm, kanonfint. Sist vi tävlade glömde jag andas, men det kom jag ihåg...
Svar
0
· Visningar
193
Senast: indra2012
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp