Massagegrej

movi

Trådstartare
Vad heter den? Batteridriven. Har försökt googla på ufo och bläckfisk, men får fel resultat. Den har några år på macken, men borde gå att hitta. Artros-hunden bara älskar den.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20191016-061223.jpg
    Screenshot_20191016-061223.jpg
    109 KB · Visningar: 40
Vad heter den? Batteridriven. Har försökt googla på ufo och bläckfisk, men får fel resultat. Den har några år på macken, men borde gå att hitta. Artros-hunden bara älskar den.
Googlade på massagegrej och upp kom denna som första träff :) *Länk raderad av moderatorn* Är det något liknande?
 
Senast ändrad av en moderator:
Googlade på massagegrej och upp kom denna som första träff :) *Länk raderad av moderatorn* Är det något liknande?
Toppen! Tack! Helt rätt 👍
Jag googlade på bläckfisk massage och ufo massage och fick upp massagrejor men elektriska.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
980
Senast: Viva
·
Fordon Skulle köpa kylarvätska idag och blev tillfrågad på macken om jag skulle ha röd, grön eller blå vätska? Killen bakom disken sa att det...
Svar
17
· Visningar
1 206
Senast: Pegasus63
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
641
Senast: Trassel12
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 496
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp