Massagegrej

movi

Trådstartare
Vad heter den? Batteridriven. Har försökt googla på ufo och bläckfisk, men får fel resultat. Den har några år på macken, men borde gå att hitta. Artros-hunden bara älskar den.
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20191016-061223.jpg
    Screenshot_20191016-061223.jpg
    109 KB · Visningar: 40
Vad heter den? Batteridriven. Har försökt googla på ufo och bläckfisk, men får fel resultat. Den har några år på macken, men borde gå att hitta. Artros-hunden bara älskar den.
Googlade på massagegrej och upp kom denna som första träff :) *Länk raderad av moderatorn* Är det något liknande?
 
Senast ändrad av en moderator:
Googlade på massagegrej och upp kom denna som första träff :) *Länk raderad av moderatorn* Är det något liknande?
Toppen! Tack! Helt rätt 👍
Jag googlade på bläckfisk massage och ufo massage och fick upp massagrejor men elektriska.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Fordon Skulle köpa kylarvätska idag och blev tillfrågad på macken om jag skulle ha röd, grön eller blå vätska? Killen bakom disken sa att det...
Svar
17
· Visningar
1 189
Senast: Pegasus63
·
Hundhälsa Någon som vet ngt om att behandla med cytostatika för omgivningsallergi på hund? Har en gammal hund och han får mycket biverkningar av...
Svar
17
· Visningar
1 623
Senast: fijja
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 599
Senast: Takire
·
Hundhälsa Såg en hund med tungan ute. Ägaren förklarade att den hade förlamad tunga. Hade aldrig hört om det. Nu såg jag en bild på en hund som...
Svar
17
· Visningar
2 302
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp