Massagepistol

JohannaB

Trådstartare
Någon som provat en massagepistol på häst?
Hur funkade det?

Eller har ni provat på er själva? Vad tyckte ni?
 
Jag har provat både på mig själv och på häst. Det gör ganska ont och min häst som är van det mesta tyckte att den var ganska obehaglig då den är rätt kraftig även på lägsta styrkan, men fann sig i det iallafall.
Och så får man vara försiktig över beniga partier för den hoppar väldigt kraftigt.
 
Du menar Thumper ?
Den är väldigt bra om man använder den på rätt sätt tycker jag.
Thumper och massage pistol är väl inte samma sak? Eller har thumper tagit fram en pistol också? Jag har två thumper. En mini pro och en maxi. De är väldigt bra men en del hästar gillar inte oljudet.😊
 

Bifogade filer

  • 611EA0C4-B68F-41A5-A8FC-9BFAA95C463E.jpeg
    611EA0C4-B68F-41A5-A8FC-9BFAA95C463E.jpeg
    49,7 KB · Visningar: 64
Thumper och massage pistol är väl inte samma sak? Eller har thumper tagit fram en pistol också? Jag har två thumper. En mini pro och en maxi. De är väldigt bra men en del hästar gillar inte oljudet.😊

Använder du både på dig själv och hästarna?
 
Nä det är ju inte exakt lika, tyckte pistolerna såg smidigare ut att hantera (hålla i) och hade lägre vikt... men är thumpern bättre så tar jag ju hellre en sån förstås :)
Använder både på mig och hästarna. Tycker den är suverän. 😊 Har ingen erfarenhet alls av massagepistol.
 

Liknande trådar

Hästvård En häst har fått svallkött på ett ben. Veterinären tyckte att vi ska "gnugga bort det själva" och att de inte behövde komma ut och skära...
Svar
15
· Visningar
1 711
Senast: Summerwind
·
Hästvård Glanssprayen går åt som smör här hemma. Funderar på att testa denna? Eller vad använder ni vars hästar har tjocka svansar och långa...
2
Svar
24
· Visningar
1 135
Senast: Bri
·
Hästvård Hej! Jag undrar över en sak. Min sambo jobbar på ett stort värmeverk och de använder ren beckolja i sitt jobb. Jag har kollat på ren...
Svar
2
· Visningar
426
Senast: Empalie
·
Hästvård Hej! Min 13 åriga connemara ponny får väldigt mycket klåda i svansroten under vintern. Han är en boxvandrare och är ibland lite stressad...
Svar
1
· Visningar
219
Senast: Ponylove
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp