Massagepistol

Miingla

Trådstartare
Någon som testat en sådan? Vad tyckte ni?
Funderar på att investera i en till mig själv men som också kanske kan användas på hästens större muskelgrupper.

Den jag tittat på ligger på ca 2500 kr. Jag har problem med min rygg, främst axlar och vid ena skuldran.
 
Jag har köpt en Thumper, men det är väl mer ett massageartilleri än -pistol.
En perfekt massagemaskin. Finns en variant som också riktar sig mot häst, men rykten säger att det är samma produkt med lite annan välvning.
 
Jag har en. Jag tycker den är väldigt bra. Jag har dock inte värre problem än trötthet och träningsvärk. Jag använder den efter hårdare träningspass och märker stor skillnad i hur pass snabbt jag återhämtar mig.
 
Åh vilken beslutsångest jag har nu.. :(
Hade velat prova en och se hur det känns. Men det verkar inte vara en vanlig pryl att ha hemma och i coronatider är ju mässor, event osv inställda.
 
Jag har en, och jag tycker verkligen att den kan hjälpa mot lite trötta onda muskler. Dock kan jag säga att det i bland är svårt att komma åt vid axel och skuldra. Annars älskar jag den!
 
Är det fler som har erfarenheter av massagepistol? Funderar på att köpa en, men vet inte vilken. Verkar ju finnas från 1500:- till 4-5000 på andra ställen.
 
Någon som testat en sådan? Vad tyckte ni?
Funderar på att investera i en till mig själv men som också kanske kan användas på hästens större muskelgrupper.

Den jag tittat på ligger på ca 2500 kr. Jag har problem med min rygg, främst axlar och vid ena skuldran.

Jag fick sånt shiatzu-massagemaskin för nacke och rygg som jag älskar och kör varje kväll. Kostar betydligt mindre och är enklare att köra med själv tycker jag.
Jag har whiplash, ryggskador etc och får lätt ont. Sambon är kiro och brukar få manipulera min bröstrygg/nacke pga det. Med den här maskinen får jag betydligt färre låsningar trots för mkt stillasittande vid dator. Och de jag får är mkt lättare att manipulera.
 
Om jag inte minns helt fel har Råd & Rön nyss haft test av massagepistoler? Man kan köpa enstaka test om man inte vill prenumerera.
 
Jag fick sånt shiatzu-massagemaskin för nacke och rygg som jag älskar och kör varje kväll. Kostar betydligt mindre och är enklare att köra med själv tycker jag.
Jag har whiplash, ryggskador etc och får lätt ont. Sambon är kiro och brukar få manipulera min bröstrygg/nacke pga det. Med den här maskinen får jag betydligt färre låsningar trots för mkt stillasittande vid dator. Och de jag får är mkt lättare att manipulera.

Intressant :up:
Verkar finnas många att välja på, vilket märke använder du?
 
Jag har en från cdon, kommer inte ihåg märke men kostade ca 1500.
Tycker den hjälper framförallt mot träningsvärk och då använder jag den främst på ben/lår.

Är svårare att komma åt nacke /skuldror /axlar som jag har problem med. Krävs nästan att man har någon som gör det åt en.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 316
Senast: Cattis_E
·
Samhälle Ponera att någonting händer så att betalsystem, bankernas system och möjligheter att ta ut kontanter ligger nere en längre period, minst...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 008
Senast: Snubbelfot
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 917
Senast: Badger
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 601
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp