Bukefalos 28 år!

Måste bara få skriva av mig...

Knuzze

Trådstartare
Denna dag är en skit dag!
ont i hela kroppen, och ingen energi till något!
Så sjukt ledsen, saknar mina hästar så sjukt mycket !
Varför var jag tvungen att ta det tuffa beslutet att va tvungen att sälja dem?
Kunde jag inte bara fått ha kvar mitt ljus i livet?
Vardagarna rullar på men alltid något som fattas, varje dag kollar jag på bilder på mina vackra, och tänker "tänk om de en dag, kan bli mina igen" Jag vet att det aldrig kommer hända... denna smärta är olidlig :(
FAN varför är just jag tvungen att vara sjuk? Kunde det inte vara något som kunde botas?
Att en lördag inte kunna säga "mamma jag åker ut till stallet" vara flera timmar där ute, pyssla, ta en tur i skogen, skratta ha kul, eller såna här dagar då jag har ont, kunna åka ut till stallet och bara sitta och njuta av ljudet av när hästarna tuggar hö, kunna samla energi tills nästa dag..
Men nu bor mina tjejer 20mil bort, och är inte mina längre...
så ledsen just nu bara :cry::cry:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Tänkte att det kunde vara bra för mig att ha en liten dagbokstråd här, där jag kan skriva av mig och även dela med mig av hästiga tankar...
Svar
6
· Visningar
861
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 281
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Hej, jag känner mig väldigt handfallen inför situationen jag är i, behöver alla tips, råd och synpunkter som finns. Jag känner att jag...
Svar
7
· Visningar
4 470
Senast: s957
·
Hästvård Känner att jag behöver skriva av mig… Jag köpte (räddade) ett varmblod i somras, 6 år gammal, nätt och fin, med super bra lynne, trots...
Svar
17
· Visningar
3 741
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp