Måste bara få visa!

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

Francess

Var äntligen och hälsade på familjens nytillskott, min lilla brorsdotter Linnea, som föddes den 30/9, i lördags. Vi har inte kunnat åka ner innan pga min kraftiga förkylning. Vi tog såklart lite bilder och jag bara måste få visa det här fantastiska lilla knyttet som jag är faster till! :love:

Om ni undrar över mössan så var det mamma (dvs Linneas farmor) som köpte den minsta storleken hon kunde hitta, men den blev jätteliten! Så nu sitter den på en leksakshund istället... :D

Linnea och jag

Mössan passar inte men visst är hon sötast i hela världen!
 
Sv: Måste bara få visa!

Ååååå gulle! Nu suger det i bebistarmen igen... Grattis till fasterskapet ;)

Jättefin liten tjej, och mössan på svaj också!
 
Sv: Måste bara få visa!

Nej visst inte! Och naturligtvis är hon en exakt kopia av mig när jag var nyfödd och liten ;-) Men så är vi syskon väldigt lika också. Brorsan kan verkligen inte neka till den här! Hihi! (Inte för att han skulle...han är oändligt stolt över sin dotter.)
 
Sv: Måste bara få visa!

Tack, tack! Behöver jag säga att jag försökte låna med henne hem... Fniss!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 325
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
906
Senast: sorbifolia
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
31 549
Senast: ako
·
Äldre 2014 börjar lida mot sitt slut och jag kan inte låta bli att sammanfatta det redan nu. Så mycket underbart har hänt och de mörka molnen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 414
Senast: aiquen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp