Måste hitta orken o känslan, till det där "du måste" och "du ska"

Men inget kul, när ingen vill träffas, förutom mamma o pappa som frågar, när man tänker åka till dem...

Förra torsdagen, permobiltur till och från nämnd (det är ett frivilligt och trevligt måste), söndag fars dag i Hovsta (också ett måste) och sightseeing med färdtjänst. Idag lite matinköo och en kopp cappuccino på Krämaren. Lite omväxling till lägenhetsväggarna.
 

Tyst som i graven från Rånnesta sen slutet på september förutom brevväxling med underskrift av uppsägning, samt underskrift av anställningsavtal - kors i taket, det tog bara 9 år och en uppsägning att få ett fräscht korrekt lydande anställningsavtal... (jag har hört av mig några gånger till volontärerna o kollat lite läge). Men idag, läs i kväll 21.30 ringde LB och bjöd till jullunch med jobbet 24 november.
 
Hej Ingela H
Kommer ihåg dig här på buke sedan långt tillbaka, men har tydligen inte riktigt hängt med i svängarna. Vad har du drabbats av?
 
Skadade nacken gjorde jag redan 1999. Medfött handikapp har hängt med också med klena muskler och leder. Så höfterna är utbytta och kroppen har tagit stryk med åren. Så, det är väl vad som hänt i korta drag. :)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 658
  • Artikel
Dagbok Jag studsade up klk 7, för att hinna prata med katten och ta en kopp kaffe. A kom 7.40 och bäddade säng och tog på strumpor. Jag frågade...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
  • Artikel
Dagbok Som några nog vet så dog våran hund B i höstas 💔 Och hon var min bästavän och den som jag tyckte MEST om och var som mest nära i hela...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 816

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp