måste välja gymnasium NU!!!!!

D

dreamhorse

!!!! vill gå på bollerup, så jag undrar om det är någom häsr som har gått eller går där, kan ni berätta lite om d???? jag undrar också lite om ridsportsgymnasiet i vellinge.... Måste man vara typ proffsryttare för att gå där????
 
HAr ett par tjejkompisar som gått på bollerup och dom har trivts super bra, två av dom hade med sig sina egna hästar och då fanns det box att hyra inärheten av skolan.

Tror inte du måste vara proffs för att söka till vellinge,men tror man ska ha LB/LB i allafall.!!

//Becky
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag kommer inom en överskådlig framtid stå utan häst och har funderat på, om jag vill ha en ny häst och i så fall vilken typ av häst som...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 729
Senast: grodan21
·
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
1 981
Senast: BornAgain
·
Katthälsa Min devån Seven har tyvärr gått upp ordentligt i vikt. Hon är konstant hungrig och berättar det för alla. Eller mig då, eftersom jag är...
Svar
10
· Visningar
838
Senast: MissFideli
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp