Måste visa!

fejt

Trådstartare
Jag berättade för några veckor sedan att vi var tvungna att ta bort vår Kiwi som väldigt hastigt blev blind och uppvisade neurologiska symptom. Mitt i all sorg bestämde vi oss ändå för att vi ville ha en kattunge och jag kan inte låta bli att visa henne. Hon är fyra veckor på bilden (fem nu) och de flesta som jag visat bilden för anstränger sig för att inte rygga tillbaka, men vi tycker att hon är underbar. En devon såklart!

IMG_20210811_170133_resized_20210811_050235742.jpg
 
Jag berättade för några veckor sedan att vi var tvungna att ta bort vår Kiwi som väldigt hastigt blev blind och uppvisade neurologiska symptom. Mitt i all sorg bestämde vi oss ändå för att vi ville ha en kattunge och jag kan inte låta bli att visa henne. Hon är fyra veckor på bilden (fem nu) och de flesta som jag visat bilden för anstränger sig för att inte rygga tillbaka, men vi tycker att hon är underbar. En devon såklart!

Visa bifogad fil 75739
Vilken sötnos :love: De som ryggar tillbaka kommer ändra sig om de träffar henne sen! Devons är ju så otroligt charmiga :love:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 635
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 396
Senast: tott
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 295
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 050
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp