Mat bilanx

busan100

Trådstartare
Hej!
Har 2 katter som jag tog över när de var 6 månader gamla. De har levt ihop sen 12 v ålder.
De har fodrats 3 gånger per dag med torrfoder Bozita . Hade föredragit fri tillgång men den ena hetsäter så ( lite för rund) provade under längre tid att alltid ha mat framme . Vilket ledde till ca 5 gånger så mkt mat än Enl rekommendationer.
Vann för ett tag sedan en påse bilanx torrfoder spannmålfritt för steriliserade innekatter och helt plötsligt är det mat kvar länge i skålarna.
De går o småäter o är nöjda.
Min fråga är , ska jag fortsätta med detta foder? Alltid fått höra att det inte är då bra?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som har förslag på vad man kan ge för att hunden ska lägga på sig lite och som samtidigt är snällt mot magen? Harry är väldigt...
2
Svar
34
· Visningar
2 542
Senast: Tonto
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 815
Senast: Zpunk
·
Katthälsa Vår katt M har börjat kräkas lite för ofta för att det ska kännas bra. Det har kommit långsamt, så det finns ingen uppenbar "då började...
Svar
17
· Visningar
5 292
Senast: Cattis_E
·
Övr. Katt Min högt älskade moster gick bort i lördags och nu har jag hennes fina katt boende hos mig. Bondkatt, runt två år (har exakt...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 354
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp